Upravit stránku

Být zákazníkem Severočeské teplárenské se vyplatí, hned několikrát. V první řadě jsou to spolehlivé dodávky tepla a teplé vody za přijatelnou cenu, které od firmy obyvatelé Mostu a Litvínova očekávají. Neméně podstatná je ochrana životního prostředí, neboť velký kogenerační zdroj energie je mnohem menším znečišťovatelem než stovky lokálních topenišť. Že ale zákazníci teplárenské společnosti mohou získat i něco navíc, dokazuje nový věrnostní program.

 

„Věrnostní program pro zákazníky jsme odstartovali vloni na podzim. Jeho cílem je především poděkování našim zákazníkům, které chceme odměnit za dlouhodobé a pravidelné využívání našich služeb,“ vysvětlil ředitel Severočeské teplárenské Ing. Petr Horák. Společnost připravila pro obyvatele Mostu a Litvínova velkou soutěž Cesta za teplem s cenami za více než 55 tisíc korun. Ve spolupráci s mnoha partnery pak pravidelně zákazníkům a jejich rodinám přináší slevové kupóny na nákupy nebo služby a zábavu. Pokud ještě nepatříte mezi ty, kterým slevové kupóny chodí, stačí se zaregistrovat na webu http://setep.cz/vernost.

 

Aby teplárenská společnost potěšila nejen dospělé, ale taky děti, chystá pro ně velký zábavný program u příležitosti závodu Dračích lodí na Matyldě v Mostě. Program nazvaný Komořanské dětské hry vypukne v sobotu 9. června v 10 hodin. Své síly spojila teplárna Komořany, respektive Severočeská teplárenská s mateřskou společností United Energy a energetickou společností Seven Energy. Na Matyldě bude děti čekat deset stanovišť s tradičními i velmi netradičními úkoly a soutěžemi, které jim přiblíží těžbu uhlí i výrobu a distribuci tepla. „Nejprve se děti přihlásí na startu, kde dostanou kartičku se svým jménem a plánem stanovišť. Za každé splnění úkolu získají bod. V cíli je pak čeká medaile a dárky od pořádajících společností,“ popsala soutěžní den marketingová manažerka Severočeské teplárenské Ing. Radka Bišická. Programem bude provázet moderátor a chybět nebude ani hudba. Děti si navíc mohou prohlédnout přistavené hasičské auto. „Rodiče si mohou vyplnit čekání na soutěžící děti u našich stánků, kde jim nabídneme informace o službách. Pokud navíc vyplní svůj e-mail, dostanou video z celé akce,“ doplnila.

 

Otázka pro ředitele Severočeské teplárenské Ing. Petra Horáka:

Jaké máte ohlasy na váš věrnostní program?

Registrovaných zákazníků stále přibývá a těší nás, když vidíme, že jsme se jim slevami 'trefili do noty'. Zatím bezkonkurenčně nejúspěšnější byly vstupenky na extraligové zápasy HC Verva Litvínova. Hodně zákazníci využívali také slevu na únikovou hru v Chomutově nebo do Sýrárny u Kahanu. Věřím, že velký zájem bude o jízdenky na novou bobovou dráhu na Klínech, které přijdou v dalším kole. Že jde o správnou cestu v komunikaci se zákazníky, potvrzuje i ocenění, které náš věrnostní program získal od Teplárenského sdružení ČR.