Gabit otevřel nové zákaznické centrum

Firma Gabit spol. s r.o., jedna ze společností skupiny United Energy, otevřela pro své klienty nové zákaznické centrum. Firma se věnuje správě bytového fondu a jejím cílem je nabídnout bytovým družstvům a majitelům domů komplexní služby. Vše si teď mohou zákazníci vyřídit v novém komfortním prostředí.

Firma Gabit není v oblasti správy bytového fondu žádným nováčkem. Služby poskytuje už 24 let. Před čtyřmi lety odkoupila zavedenou firmu Severočeská teplárenská, a.s., dodavatel tepla a teplé vody pro Most a Litvínov. Firma tak chtěla rozšířit portfolio svých služeb pro zákazníky, kterými jsou ve velké míře bytové domy. V současné době poskytuje Gabit své služby 52 domům s více než třemi tisíci byty. Krátce před zahájením provozu nového zákaznického centra navštívil DoTeK vedoucího obchodního oddělení firmy Rostislava Fišera.

Jaké všechny služby zákazníkům poskytujete? A co se změnilo od časů, kdy jste firmu převzali?

Základem stále zůstává poskytování administrativních a ekonomických služeb jako jsou předpisy nájemného, vyúčtování, vedení účetnictví či vymáhání pohledávek. Postupně jsme ale přidali také služby technického charakteru. Díky silnému partnerovi za zády, kterým je Severočeská teplárenská, můžeme poskytovat údržbu domů, opravy, odborné konzultace, revize a také nonstop dispečink. Dříve než všechny ostatní firmy na trhu jsme pak začali poskytovat služby v oblasti komplexní správy domů.

To je onen ‚profesionální předseda‘, kterého nabízíte?

Ano, jde o přesně tyto služby. Víme totiž, jaká je v domech situace – předsedy jsou často lidé důchodového věku, kteří už to nemohou nebo nechtějí dělat. Některé domy se odpojují od velkých družstev a vůbec netuší, co mají dělat. Nebo se nám stalo, že předseda zemřel a zbytek výboru si nevěděl rady. Jsme schopni jejich práci převzít a postarat se kompletně o vše – od komunikace s obyvateli, po účetnické a právní služby, údržbu, úklid… zkrátka vše, co dům potřebuje.

Jak to funguje?

Ideální stav je, když se náš profesionál stane členem a předsedou výboru. Pak vykonává všechny potřebné práce a papírování, ale lidé v domě neztrácí přehled a kontrolu nad děním a hlavně financemi. Hodně si zakládáme na tom, že poskytujeme servis, ale do ničeho obyvatele a majitele nenutíme. Nevnucujeme jim například dodavatele, byť můžeme nabídnout své prověřené. Některá velká družstva to bohužel dělají a nerespektují přání obyvatel domu. Pokud má dům své vlastní dodavatele, s nimiž panuje spokojenost, pracujeme s nimi.

Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.

Odmítnout