Severočeská teplárenská spouští kampaň na podporu CZT

Společnost Severočeská teplárenská spouští od 1. března novou dlouhodobou kampaň se sloganem „CZT – ověřená Cesta Za Teplem“.  Prostřednictvím kampaně chce svým zákazníkům připomenout, co všechno se skrývá za jejími službami a zároveň vzbudit zájem odběratelů o odpovědný přístup k hospodaření s energiemi v jejich domech.

„Stále častěji zaznamenáváme vábivé, leč často nepravdivé nabídky, lákající na jiné způsoby vytápění, než je naše CZT. Kampaní se proti těmto nabídkám ohrazujeme a pravdivě prezentujeme naše dodávky jako ekologické, plně servisované, komfortní a ekonomicky dlouhodobě výhodné“, vysvětluje Petr Horák, ředitel teplárenské společnosti. „Cílem kampaně je, aby si naši zákazníci uvědomili, jaký komplexní servis v našich dodávkách mají, a pokud se bez dostatečného množství ověřených informací odpojí, mohou udělat mnohdy nevratnou chybu,“ doplňuje Horák.

Kampaň bude probíhat ve dvou etapách. První fáze kampaně začne 1. března a poběží do konce dubna. Druhá část bude spuštěna v říjnu a potrvá do konce listopadu.

„S naší kampaní se veřejnost setká již počátkem března prostřednictvím radiových spotů, článků na webu i sociálních sítích a především skrze prezentaci několika nosných vizuálních motivů na billboardech v Mostě a Litvínově, v tištěných médiích, velkoplošné obrazovce, tramvaji a TV Dakr. V druhé vlně se pak kampaň připomene novými motivy se začátkem topné sezóny,“ představila prezentační akci Radka Bišická, specialistka marketingu a péče o zákazníky.

V Komořanech 1. 3. 2021

Více informací k 1. kampani ❭

 

Severočeská teplárenská spouští kampaň na podporu CZT

 

❬   Zpět