Severočeská teplárenská spouští kampaň na podporu CZT

Společnost Severočeská teplárenská spouští od 15. října již druhou část kampaně se sloganem „CZT – ověřená Cesta Za Teplem“.  Prostřednictvím kampaně chce především vzbudit zájem odběratelů o odpovědný přístup k hospodaření s energiemi v jejich domech a poukázat na možné komplikace spojené s přechodem k alternativním zdrojům vytápění. Společnost tak reaguje na stále častější ,,lákavé“ nabídky, jež mají přesvědčit odběratele k odchodu od CZT a přejít na jiný zdroj vytápění.

,,Nabídky obchodníků alternativních zdrojů mnohdy slibují velké úspory, které jsou ale nereálné a často odporují fyzikálním zákonům. Proto hlavním cílem kampaně je, aby si zákazníci uvědomili, jaký komplexní servis v našich dodávkách mají, a pokud se bez dostatečného množství ověřených informací odpojí, mohou udělat nevratnou chybu,“ řekl Petr Horák, ředitel společnosti Severočeská teplárenská.

S kampaní se veřejnost setká v polovině října prostřednictvím tištěných médií, billboardů, sociálních sítí, webu, tramvaji, MHD a TV Dakr. Vizuály provázející kampaň ponesou názvy:

  • Bez rámusu
  • Bez komínů
  • Bez zadlužování
  • Bez starostí

Jak už jednotlivé nosiče napovídají, půjde o komunikaci zaměřenou na možné důsledky, jež mohou nastat v případě přechodu k alternativním zdrojům, respektive nepříjemnosti, které je mohou provázet v porovnání s komfortem, kterého se dnes našim odběratelům dostává.