Severočeská teplárenská spouští kampaň na podporu CZT

Společnost Severočeská teplárenská spouští od 15. října již druhou část kampaně se sloganem „CZT – ověřená Cesta Za Teplem“.  Prostřednictvím kampaně chce především vzbudit zájem odběratelů o odpovědný přístup k hospodaření s energiemi v jejich domech a poukázat na možné komplikace spojené s přechodem k alternativním zdrojům vytápění. Společnost tak reaguje na stále častější ,,lákavé“ nabídky, jež mají přesvědčit odběratele k odchodu od CZT a přejít na jiný zdroj vytápění.

,,Nabídky obchodníků alternativních zdrojů mnohdy slibují velké úspory, které jsou ale nereálné a často odporují fyzikálním zákonům. Proto hlavním cílem kampaně je, aby si zákazníci uvědomili, jaký komplexní servis v našich dodávkách mají, a pokud se bez dostatečného množství ověřených informací odpojí, mohou udělat nevratnou chybu,“ řekl Petr Horák, ředitel společnosti Severočeská teplárenská.

S kampaní se veřejnost setká v polovině října prostřednictvím tištěných médií, billboardů, sociálních sítí, webu, tramvaji, MHD a TV Dakr. Vizuály provázející kampaň ponesou názvy:

  • Bez rámusu
  • Bez komínů
  • Bez zadlužování
  • Bez starostí

Jak už jednotlivé nosiče napovídají, půjde o komunikaci zaměřenou na možné důsledky, jež mohou nastat v případě přechodu k alternativním zdrojům, respektive nepříjemnosti, které je mohou provázet v porovnání s komfortem, kterého se dnes našim odběratelům dostává.

Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.

Odmítnout